Zwroty towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 30 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:

MPS Dominika Bartoszewicz

Święta 40 AE

77-400 Złotów


z dopiskiem "Zwrot".


Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym, w jakim został przesłany do Klienta.

Gwarantujemy zwrot kosztów zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie formularza odstąpienia od umowy.

 

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt mailowy lub poprzez formularz kontaktowy.

Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt

 

  • mailowo: sklep@ mps-akcesoria.pl
  • telefonicznie: 662 212 765

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu ze sklepem.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na nasz koszt lub zwrot wartości produktu.

Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego wraz z produktami dowodu zakupu (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ

Ważna informacja

Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr

Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
 
Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@ mps-akcesoria.pl

 

 


MPS-DPD Kurier
MPS-DPD_Pickup
MPS- Inpost