Pomoc

Jak zamawiać

1. Jak złożyć zamówienie na www.mps-akcesoria.pl ?

  • Przez Internet – na stronie www.mps-akcesoria.pl
  • Telefonicznie – pod numerem662 212 765
  • Mailowo – pod adresem [email protected]


2. Zależy mi na czasie. Jak najszybciej złożyć i opłacić zamówienie?

  • Przez stronę internetową i opłacić szybkim przelewem elektronicznym przez przekierowanie (otrzymujemy potwierdzenie płatności w przeciągu kilkunastu minut) lub kartą kredytową.
  • Telefonicznie/mailowo wybierając opcję wysyłki za pobraniem.

    Nie przekazujemy zamówienia do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu. Zamówienie jest uznawane za opłacone po zaksięgowaniu środków na naszym koncie!


3. Czy trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie przez Internet?

Nie, rejestracja nie jest wymagana. Pozwala jednak korzystać z wielu wygodnych opcji oraz z rabatów. Nasz sklep organizuje również specjalne promocje dla zarejestrowanych użytkowników dlatego warto zapisać się na newsletter.


4. Jak skorzystać z promocji?

Należy posiadać aktywne konto i być zalogowanym na stronie. Konto aktywuje się poprzez kliknięcie w link w wiadomości e-mail wysłanej przez nas po rejestracji. Jeżeli taka wiadomość nie dotarła, możesz ją wysłać ponownie po zalogowaniu do swojego profilu - na wszelki wypadek sprawdź również folder SPAM.
Swój kod wpisz w trakcie składania zamówienia (w 4. kroku - Podsumowanie) po wybraniu formy upustu: Kod rabatowy, a następnie kliknij Przelicz.

 

Płatność

1. Jak opłacić zamówienie?

Przez Internet – poprzez wybór jednej z form płatności na stronie.
Osobiście – gotówką podczas odbioru towaru.

2. Czy mogę przesłać potwierdzenie przelewu, aby przyśpieszyć realizację?

Nie, zamówienie jest przekazywane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Aby szybciej przekazać zamówienie do realizacji zalecamy skorzystać z innych metod płatności np. Przelewy24 lub wybrać formę Gotówka za pobraniem.

Jaki jest status zamówienia?

Status zamówienia otrzymasz drogą mailową za każdym razem, gdy ulegnie on zmianie. Możesz również śledzić status zamówienia w swoim profilu (tylko zalogowani użytkownicy).